САХАДЖА ЙОГА І ПЕДАГОГІКА

 

Заняття Сахаджа Йогою дозволяє дітям і їх батькам вирішити свої психологічні і фізичні проблеми, сформувати позитивну і оптимістичну життєву позицію на основі почуття любові, спокою, радості, внутрішньої задоволеності.

Сахадж освіта прищеплює дітям любов до природи, відчуття єдності з навколишнім світом, доброту, благородство, чесність, мудрість, готовність до експерименту й пригод.

В Румунії в 1995 р. Нірмала Шрівастава отримала звання Почесного Доктора Педагогічних Наук.

НОВА СИСТЕМА ОСВІТИ.

Доктор медицини й філософії, Почесний Академік Петровської Академії Наук і Мистецтв Нірмала Шрівастава розробила унікальну систему освіти, в основу якої лягли знання метанауки Сахаджа Йоги.

Сахаджа Йога, як вчення про внутрішню духовну зміну особистості дає можливість краще пізнати дитину, виявити її індивідуальність, допомогти розкрити природньо-духовні можливості та творчий потенціал.

Дитина стає центром навчально-виховного процесу, основою якого є створення умов для формування механізму самореалізації особистості, збагачення її досвідом творчості для розкриття духовних, моральних, інтелектуальних, культурних якостей.

В даній концепції дитина подібна зростанню насіння в красиве дерево.

В основу системи закладено вічний принцип любові й поваги, який спонтанно встановлюється між Учителем і учнем.

Учитель з любов'ю передає, і учень із вдячністю приймає перлину знань.

Сахаджа-освіта відповідає академічному рівню міжнародної освіти, але при цьому йде вперед, враховуючи нові наукові знання про духовні можливості людини, її енергетичний потенціал.

Увага дитини направляється на самопізнання. Через це самопізнання дитина відкриває для себе вічні закони буття, яких повинна дотримуватися, щоб не порушувати загальну гармонію Всесвіту і бути здоровою, щасливою людиною.

Світ вібрацій - це новий вимір, який відкриває дивовижні можливості у вихованні дітей.

Стає можливим свідомо і ефективно взаємодіяти з природнім процесом самовиховання і самооздоровлення, який закладений у людину з народження.

НОВИМ ДЛЯ ПЕДАГОГІКИ СТАЄ МЕДИТАТИВНИЙ МЕТОД

Медитативний метод - це навчання з використанням особливого стану свідомості. Це більш висока сходинка морально-духовної й психологічної самореалізації.

Медитація - це стан свідомості без думок, в якому створюються умови для саморегуляції організму. Тисячоліттями представники багатьох людських культур використовували ту чи іншу форму медитації для придбання душевного спокою й гармонії, для концентрації розуму та волі.

Досвід тисячоліть свідчить про медитацію, як про ефективний спосіб впливу людини на свою психіку й управління нею для вирішення багатьох задач:

Стан розслаблення, який настає в процесі медитації, сприяє регуляції різних фізіологічних процесів, що дозволяє організму здійснити обмін енергіями із зовнішнім середовищем. Таким чином у стані медитації визволяються закладені потенційні можливості дитини.

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ САХАДЖ- ОСВІТИ

 

Згідно вчення Нірмали Шрівастави першочерговим завданням освіти є пробудження духовності через любов та самовдосконалення особистості.

Вчення доктора медицини і філософії Нірмали Шрівастави - це повернення до втрачених загальнолюдських цінностей, це панування духовного над матеріальним. Спочатку потрібно мати міцний фундамент духовності на якому потім можна побудувати нову бажану будівлю. Якщо немає такого фундаменту, то будівлі руйнуються. Це як дерево, яке неминуче загине, якщо воно не пов'язане з джерелом живлення.

“Маючи особисту внутрішню глибину ви зможете завдяки отриманим здібностям долати всі труднощі”- такий шлях сходження пропонує доктор філософії і медицини Нірмала Шрівастава.

 

Плідний багаторічний досвід роботи в сахадж - школах в Італії, Індії, Колумбії, Австралії, Росії, Швейцарії, Америці та інших країнах світу довів життєздатність і ефективність принципів сахадж освіти для подолання головних проблем виховання й навчання на сучасному історичному етапі.

 

САХАДЖ-ОСВІТА В ДІЇ

Проводяться наукові конференції, семінари по вивченню та запровадженню сахадж-системи в педагогічну практику. Пишуться кандидатські й докторські дисертації на тему сахадж – освіти .

Санкт-Петербург 1995 р.

Захищена і затверджена докторська дисертація, присвячена концепції і особистоцілісній моделі гуманітарної освіти на основі вчення про Вібрації, відкритого доктором медицини й філософії Нірмалою Шріваставою.

Курс сахаджа йоги введений у навчальну програму для студентів філологічного факультету РДПУ ім.Герцена та психологів інституту спеціальної психології і педагогіки Міжнародного університету сім'ї й дитини ім. Валеннберга.

Проводиться індивідуальна робота з учнями й учителями шкіл Санкт-Петербурга.

В Москві було проведено спостереження за дітьми з церебральним порушенням, які займалися за системою Сахаджа йоги. По закінченню навчального року весь клас здав контрольне читання на 4 та 5. Увага дітей очистилася й покращилось фізичне здоровя, врівноважилася психіка.

Широкого використання сахадж - система отримала в м.Тольятті. Вона запроваджена в багатьох школах і дитсадках міста.

Був проведений такий експеримент. В клас відібрали дітей з відсталим розумовим розвитком. Незалежна комісія визнала неможливість їх подальшого навчання. З дітьми почали займатися за сахадж-системою. Через рік атестація підтвердила їх повноцінний розумовий розвиток. Вивчення застосування сахадж - системи в педагогічній практиці довело ЇЇ позитивний вплив на навчальний і виховний процес:

Сайт управляется системой uCoz